Isnin, Mei 06, 2013

UNDI...DAKWAT...

5/5/2013 hari mengundi PRU13...dari hari jumaat aku dah berada di Johor..Mula-mula jumpa anak aku di Kluang. Setelah selesai urusan dengan anak dan berbincang dengan pengetua pasal pendidikan anak aku terus ke rumah bondaku di batu pahat dan bermalam disana. pagi-pagi lagi aku dah keluar rumah ketempat mengundi di dun kemelah segamat.

sampai di kemelah jam 11 pg ...jumpa kekawan dulu ...ketua peserta, peserta...wadira serttaa belia...hubungan masih ok..selesai salaman dgn mereka aku terus kepusat mengundi...jari tangan  telunjuk kiri  dicalit dgn dakwat warna  biru tua tanda aku telah tunai tanggungjawab sebagai pengundi. selepas tu aku terus kebilik gerakan di felcra sekijang untuk jumpa dengan kekawan disana. selepas makan aku singgah ke rumah din sahad kerana anakku safraa nak sangat jumpa siti...kawan mengaji quran..lepas minum air aku terus bergerak pulang.
samapi di segamat perut aku dan keluarga dah berkeroncong....aku singgah di hentian risda...hari hujan....jari telunjuk kiriku kena air hujan....luntur..???? sebelum oder makanan aku cuci tangan dengan pencuci pingan...dakwat dijari terus luntur...????

dakwat komputer lagi susah untuk dilunturkan.....harga nya pun tak mahal....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan